Monday, December 14, 2009

Aktiviti 1~

Tanggal 9dis09, maka tinggal lah seribu satu kenangan di smkpj. Aq bukanlah anak jati sekolah tuh, sebab aq mula menapak di situ dari tingkatan 4. Aq merupakan anak jati selangor dan atas sebab-sebab tertentu aq perlu berhijrah ke jb. Sedari kecil aq bernaung dibawah ketiak ibu dan ayahku tapi sejak dari itu tiada lagi istilah bermanja dengan mereka. Walaupun cuma seketika banyak kenangan yang telah tercipta di sekolah itu. Alam persekolahan hanya tinggal kenangan bagiku kerana tepat jam 4.01 petang segala-galanya telah berakhir.


Pada hari esoknya kiteorang dah plan nak ke bandar konon2 nak celebrate larh hehe aq dengan oja dah plan nak lepak rumah bobo jep. dan malam tu buat julung2 kalinya aq tido pukul4 bab temankan oja lepak atau istilah lain dating dengan encik tut. Yela bagila kesempatan untuk mereka mengenali hati budi masing2 ye dak. seb baik kiteorang ade kalau dak hai kamu tumpang nahas taw haha

Pagi tu nak bukak mata cukup susah. nak taw sape yang celik dulu ? mestilah orang yang hatinya sedang berbunga riang hehe eceh, pandai2 aq jep selak feeling orang an. Byase la kata nak gerak pukul 11 jadinya gerak pukul 12 larh. Sampai bandar kiteorang selesaikan hal dengan bank and then temankan bobo buat treatment rambut kat salun CS. Sementara tunggu bobo and geng yang lain aq dengan oja jalan2 kat dalam CS jap.

Bangun pagi kelam kabut, sampai bandar perot bernyanyi riang tapi terpaksa tunggu yang lain dulu. kiteowang decided lepak McD jep. Sementara tunggu dowang pergi order aq dengan salma berborak kosong jep. Waktu tu ada kejadian yang tak disangka2 air yang bobo bawak terjatuh and then plurp ! tumpah ! terkena seluar salma.. Ohh nOoOoO ! Tapi naseb baik salma pakai seluar hitam so tak nampak la sangat kan. nak wat macamne kan benda dah berlaku an.

Usai makan tu pergi tengok movie.. Citer santau, such a gret a movie walaupun tak seram mane. Just mengisahkan orang yang terkena santau. So always watch out dengan orang sekeliling kite nie. Kadang2 yang baik dengan kita lah yang selalu tikam kita dari belakang taw. So takmo bebel panjang2 lagi layan jelar pict2 nie yep..
Suasana Kristmas Dalam CS
Chumeyl tol bende biru kat belakang tuh
Persahabatan yang memerlukan kekuatan dari segi rohani dan fizikal..
Kami lapar mereka boleh sempat berposing kan
Aksi selamba sahaja..~



2 Orang Berkongsi Pendapat:

Shasha Ryzal said...

haha..seb bek ko xcite psl kite kejar bus tu..

Fatin Ruslin said...

isk diam2 sudahlar hahaha