Sunday, November 18, 2012

Ketenangan dicari O___o


Assalamualaikum,

Fuh lamanya tak menulis. Rindu plak rasanya. Macam-macam yang nak dikongsi. Yela bila takde benda nak buat ni baru teringat belog. Kalau tidak busyyy memanjang takpun malas ! Mood sekarang : stress ! 

Bila dalam kepala ni fikir macam-macam, rasa macam nak all out semua kasi clear. Kalau lah boleh muntahkan semuanya pasti tak berserabut macam sekarang ni. Tiba-tiba teringat pergi tasik haritu. With my besties. Yang dari dulu sentiasa ada bersama. Walaupun jarak memisahkan we all, tapi sampai harini we all still stick together.

Pergi tempat yang banyak benda kaler hijau, boleh jadi terapi buat diri kita. Hilangkan semua yang boleh buat kepala kita sakit. InsyaAllah kita akan okay secara mentally. " The happiness of your life depends upon the quality of your thoughts; therefore guard accordingly ". Quote ni pun bagitahu pemikiran kita menentukan kebahgian kita kan ? Tapi entahlah.

Jarak yang memisahkan bukan sebab kenapa kita jadi macamni. Semuanya datang dari diri kita sendiri. Kita tak sempurna kan ? Banyak lagi benda yang kita perlu betulkan. Tak perlulah jauhkan lagi jarak yang sememangnya jauh. Tapi kalau tu yang dikatakan terbaik, apakan daya. Walaupun sakit nak terima,hanya Allah sahaja yang tahu. 

Allah takan bagi dugaan pada hambaNya kalau Dia tahu kita tak mampu. Believe me, bukan senang nak melupakan semuanya. Bukan senang jugak nak mengekalkannya. Tabahkan hati, cekalkan diri, kuatkan semangat. Aminnnnn ='(



Ku lihat hijauuuuuuuuu

Always make me happy :)

Apart of us, DDD

Kalau boleh nak sentiasa senyum macamni :(




0 Orang Berkongsi Pendapat: