Thursday, March 11, 2010

Aktiviti Semalam

Wah2 ! Today aku bangun amatlah cepat ye. Kol 7.30am dah seret diri sendiri masuk bilik air ( seret ???!! ) Sebenarnya hari ni aku ada latihan memandu. Setelah almost 3 time tp rasanya dah lebih kot nenek aku memekak suruh bangun, aku bangun jugak setelah jam menunjukkan jam 0728, OMG !! Macam pelesit aku masuk bilik air haha Jangan ikut perangai aku nih, gelap masa depan =p

Aku siap around 0755 gtu and then turun menikmati bekpes ( jarang bekpes skang huhu ) Tunggu punya tunggu untill 0815, tak sampai2 nih. Isk ni tak boleh jadi aku pon menelefon ke institut. Kowang tahu apa jawapan yang aku terima ?? Nama aku takde dalam list hari ni. Ok ten sabo k sabo ! Sebenarnya hati ini amatlah geram mendengarnya tapi apa boleh buat, nak marah2 pon tak guna. Tapi memang bukan salah aku sebab aku sendiri ada take note masih tetapkan waktu tuh. Siapa yang salah ??? Ha lu pikir la sendirik ! Just yang aku geram aku terpaksa bangun pagi2 gni but canceled plak. huhu Ingat nak sambung tidow jep balik, maybe after aku update blog nih la kuut. =)

Isk panjangnye intro aku eh ?? hehe Biasalah bab2 merepek ni bagi kat aku. Cett ! Sape cakap merepek ?? Luahan perasaan tuh huhu Berbalik to our entry topic nih citer pasal semalam. Tak dapat nak updated sebab penat lah semalam. Aku pergi meronggeng dengan besties aku which are sha, marni and shontot. Mula2 tuh dorang teman aku hantar surat resign kat ex-ofis aku ( kelakar jep bunyi ) Bukan saja2 resign ok ada masalah yang tak dapat dielakkan berlaku. After that kami ke SMKPJ (fuh banga nih tulis ) sebab son nak mintak cop sekolah. Tapi malangnya akak kat ofis bapak gedik suruh bawak salinan ori, apa lagik emo la minah sekor tuh =p

Then, ke post ofis minachi nih ( aku lah tu ) nak buat portal order la plak. Busy tol semlam hehe Bila semua dah settle kiteowang pon menuju ke Taman Molek ke mana lagi kalau bukan ke rumah marni. Dye kap mak dye masak bubur merah bubur putih. Aku pon tak pasti sebenarnya aku pernah makan ke tidak before this. Kumen, urmm boleh tahan sedap jugak. Senak aku sebab makan, makan dan terus makan. Mengikut kata2 sha, Bubur ni selalu org buat sebagai tanda kesyukuran atau orang kahwen. Gtu la bunyinya kot.

Selepas melantak, kiteowang lepak kat umah marni dulu. Nih la kerja penganggur tegar macam kami, makan tidow on9 hehe Around 5pm son dah bising suruh hantar dye balik so hantar la dye balik. Yang tinggal hanya aku, sha dan marni. Tiga2 still single dan tak payah nak fikir masalah boipren dah. Bercadang mahu ke danga tapi kami stop kat stulang laut. Perut agak berkeroncong lagik nih nampak lah orang yang jual cocok2 makanan tuh ( petah nama dye ! )

Then masa nak beli air, marni mahu bayar but lastly what happened ?? purse dye tertinggal beb. Yang tu tak la haru sangat yang buat haru biru bila lesen pon dye tak bawak ( for sure la kan kalo dah purse pon takde ) Bagus marni, keep it up dan pasni buat lagik ye. Dengan muka selambanya kami melepak kat area2 situ sambil menikmati makanan especially dengan angin laut. Besh2 ! Tapi lagik besh kalau ade son, oja dan bobo.

Marni skang dah pakai nset canggih Nokia E71 so macam2 aksi la kami snap. And kami telah membuat satu rakaman video tapi just untuk tatapan kami jela. Malo seyh nak tunjuk kat orang. Every time tengok video tuh pasti aku akan ketawa sorang2. Enjoy giler masa tuh. Tapi yang tak besh nye ade sekumpulan mamat2 india dok mabuk kat situ. Dahla mabuk, then kencing sesuka hati dye jep. Geram jep aku tengok taw. No adab beb. !

Before balik tuh, aku ajak marni carik burger yang kat tepi jalan tuh. Macam nak sangat makan. Selalu dekat dengan rumah aku ade jual tapi skang si shuib tuh dah tak jual plak. Haru aku nak mencari burger paling dekat ( padahal ada lagik kat depan dekat bustop sana tapi kalo dah malas taw jela ! ) Yummy2, sungguh sedap dapat menikmatinya. Bila perot dah kenyang, hati gembira dan sudah semestinya mata pon layu haha Buwok sungguh kaw ni ten ! Isk takdela akanlah makan terus tidow kan ?? Aku mandi and tunggu cerita asmaradana kat tb3 kol 10.30pm, Besh citer tuh. Tapi biasalah citer melayu dah paham dah jalan citer dye macamne. K lah sempat lagik nih kalo nak lelapkan mata sekejap. =)


Spek depa ade kaler itam, aku jep takde =(

Ni orang panggil " AKSI COMEL " hehe



0 Orang Berkongsi Pendapat: