Monday, February 7, 2011

Holiday CNY

Sekejap je masa berlalu kan. Pejam celik pejam celik dah habis dah cuti. Kawan2 aku semua dah hupdate banyak entry tapi aku tak ter-hupdate2 lagi. Takde feel la plak nak menulis kan. Yela aku kan menulis bukan kerana nama haha ! Cuti dah habis, dah start balik life as a student. Siapa cakap jadi student tak besh ?? Time cuti lagi syiokk woo kalau time keje tak rase se-syiokkk masa time study, agree tak nih ?? hehe

Holiday cny korang diisi dengan buat ape jep ?? Aku sempat jalan2 la cny nih. Selama 9 hari cuti satu hari pun aku tak melekat kat rumah. Benda tak dirancang diakhiri sebegini rupa. Tipo kalau aku kata tak penat kan, siyesly sangat penat okeh. Sampai aku sakit2, balik kolej pun hari isnin.

Cuti start hari sabtu kan korang ? Jumaat aku dah sampai rumah. Sabtu tuh aku merayap dengan sha pergi town. Mula tuh nak teman sha buat contact lens jep, tapi atas sebab2 tertentu sha tak boleh buat. Sabau la ye. Jaga la mata kaw elok2 okeh. Hari tuh kiteorang bedal shushi. Hentam betul2 sebab memang teringin giler plus dah lama tak makan. Before balik sempat bedal ramen kat raibo.

Sabtu dah berlalu. Tiba plak hari ahad. Naik keyel with shontot. Saja nak melawat bestie kat sana. Sampai sana jep dah tercongok kat mid. Tak boleh blah dengan berhangkut beg pergi beli barang makan kat jusco. Jadikan bobo mangsa kami menolak troley dengan beg2 kami tuh. Agak2 korang yang ada terserempak buat bodoh je okeh ?? ngee~

Malam tuh kami meletopkan dapur bobo dengan masakan kami yang sangatlah sedap. Tak bole blah kan promote sendiri. Esoknya hari isnin planning nak pergi jalan tar. Apa ada kat jalan tar ?? Shoppingholic tolong jawabkan untuk saya ?? hehe Well, sekali lagi menjejakkan kaki di mid sebelum balik ke rumah bobo.

Hari selasa kalau tak silap hari wilayah persekutuan. So bobo cuti. Merancang nak keluar jugak hari tuh ke time squares. Kat dalam tuh kan ada indoor theme park kan ?? Tah kali ke berapa ek aku masuk, aku pun dah tak pasti. Dulu nama dya cosmo world tapi skang dah tukar nama ape tah. Harga pun dah naik seingat aku dulu rm25 jep tapi sekarang fehh sampai rm37. Layan lah budak dua orang ni kan. Tapi rasanya aku yang banyak main kut. Dorang kejup je dah migraine hehe

Macam biasa lah before balik mid tempat kami lepak. Malam tuh dah janji dengan kazen nak jumpa. So tak boleh balik lambat sangat lah. Ingat malam tuh nak masak ala2 western sikit so pergilah membeli belah di jusco. Odw tengah mencari barang bobo dapat call from her ex-boy cakap nak ajak tengok movie midnight. Aku dengan shon dah penat giler kut so kiteorang tak join mereka. Last2 cancel beli barang, makan kat situ jep. Beshnya malam tuh kiteorang shopping sampai kedai semua tutup beb. Baru lah terkedek2 amek cab balik rumah.

Hari rabu kembali pulang ke jaybee terchenta. Ingatkan balik with kakak bobo. Last2 cancel sebab akak dya tak jadi naik. So terpaksa lah merangkak naik bas. Masa dalam bas, aku dengan sha tengah fikirkan suprise untuk dua orang sayang kiteorang tuh kan. Pecah kepala jugak lah kan nak buat suprise tuh. Selamat sampai jaybee around 11++pm gtu lah.

Dah ngantuk la plak kan. Esok kelas pukul 8am agak2 bangun ke nih ?? Nanti lah aku sambung lagi. Ada lah aku selitkan pict2 sepanjang meronggeng kat keyel dengan shontot and bobo last weeks. Daaaaaaa~ ^_^


Budak nih mesti ada punye~

Sambil menunggu sambil snap *_*

Tempat feberet shon haha

Sempat aje dong~

Abang nih poyo je malo2 wei haha

Montok tol pipi aku ni ha~

Muka cam nak kena gigit nih =p

Bersama encik kuning haha~



2 Orang Berkongsi Pendapat:

Shasha Ryzal said...

gotcha!! x tengok sorang kan wayang tu! HAHAHAAHA...kantoi!

Fatin Ruslin said...

tu kene tanya tuan punya badan..
kteorg tak amek port..