Saturday, March 19, 2011

Contest Gambar Paling Chumel


Nampak tak banner kat atas nih ? Dengan ini saya dengan rela hati join contest nih. Tu pun sebab di tag oleh rakan saya, oja gogot tuh hihi Jikalau berhajat mahu meyertai, boleh jenguk2 kat sini okeh, cik pena eyqasara~ Tarikh tutup sampai 25APRIL 2011.

Story disebalik pict nih ? Masa nih kazen aku kawen. Nampak tak dorang posing kat belakang tuh ? Haaaa tu tanda kami pun kena posing sekali hehe Aku rasa ni jela pict yang cumel aku ade ngeee~~~

Tatau nak tag kat siapa den bedal jelah kat siapa2~




2 Orang Berkongsi Pendapat:

Eyqasara said...

mekasih join... chumelnye pic.. hihihi.. ;) gud luck eah! :D

miszATIN said...

wokehhhh, welcem ^_^