Thursday, March 3, 2011

Kalau Aku Start Mereng

Tak tahu apa aku rasa saat ini
Rasa nak menangis, meraung, macam nak jerit sekuat hati pun ada
Kenapa aku perlu rasa macamnie ?
Aku tak nak fikir tapi......
Sekuat mungkin cuba nak sentiasa tersenyum even macam nak bunuh diri jep
Uitttt tak lah sampai bunuh diri sah2 neraka jahanam aku pergi nanti
Satu persatu masalah datang
Macam dah tak mampu nak handle
Aku selalu ingatkan diri aku
Manusia tak perfect
Kita kena terima kekurangan orang lain
Orang jugak kena terima kekurangan kita
Lagi2 bila dalam sebuah friendship tuh
Jeles bila tengok orang lain happy jep
Ada boi. ada kawan yang sayang kita
Ada kehidupan yang sempurna
Tiba2 rindu kat bucuk2 aku tuh
Sha balik minggu nih tapi aku plak ada aktiviti
Tapi aku akan cuba sedaya mungkin untuk jumpa mereka
Tapi kalau tak mampu, aku mintak maaf ye
Okeh fine. kusot tetap kusot
Barang hilang tak jumpa2
Lama2 aku boleh jadi gila ! haha
Korang jangan plak buat2 tak kenal aku
Kalau aku dah gila ^__^

Mula2 macamnie =(

Then macamnie hahahaha !



4 Orang Berkongsi Pendapat:

oja_alia said...

alalaaaa...ciannye die..sabar yeee....kalau ade umur + ade mase pasti jumpe bucuk2 kamu tu...
da2...xmow cedeh..tp kalau boley mmg nak tua ape masalah kamu yg sampai tak boley handle tu..ape2 pun,,banyak kan istigfar ye...

Fatin Ruslin said...

ye macek oja =)

KNS said...

kalau rasa kalut sgt
g la pantai dan tenangkan diri ;)

Fatin Ruslin said...

nasuha~

kalau boleh sekarang jugak nak peri tauuuu =)