Friday, July 15, 2011

Bersyukur lah~

Assalamualaikum~

Mood terpinga2~ So sorry dah lama tak ada entry baru kat my lovely belog nih. Nak menulis pun macam, ape ek nak tulis nih ? Harini dah start cuti mid sem. Just for a week. Tapi tu pun tak sampai seminggu sebab jumaat depan ade aktiviti luar koko. Never mind kita lupakan perihal cuti sem yang tak serupa cuti ni okay.

Tadi masa aku on the way balik, aku ajak makcek aku singgah giant taman suria. Lepas beli barang semua aku pun order burger kat situ. And at the same time rupanya makcek aku dah belikan aku hotdog yang super yummy. Masa dalam kereta sambil tersekat dalam kesesakan lalulintas tuh ( cehhhh ayat bajet sikit ) aku macam bingung nak makan yang mana satu. Buruk kan perangai haha~

Tapi itu bukan isu yang nak aku bangkitkan. Apa yang nak aku katakan, aku bersyukur dengan rezeki yang aku dapat. Sebab masa aku kat tempat orang dulu, susah nak rasa macam aku rasa kat tempat sendiri. Boleh beli makanan di mana sahaja. Masa tuh lah terbayang roti canai, karipap, nasi lemak & banyak lagi. Even tengok hot dog tuh sampai terkecur air liur pun aku pasti takkan dapat membelinya. So sad kannnnn~

Kesimpulannya, bersyukurlah dengan apa yang kita ade hari ini takut esok tiada peluang lagi kita nak merasainya. Punya lama tersekat dalam jam tadi sampai terfikir nak buat entry nih. Sekian, see you next time~

Gamsahamida~




0 Orang Berkongsi Pendapat: