Tuesday, December 27, 2011

#Induction !

Assalamualaikum~

Memang belog aku ni selalu update story yang dah lapuk
Tapi takpe at least berupdated lah jugak kan
Nak cerita pasal induction haritu
Dah tak ingat dah berapa hari bulan tapi dalam bulan ni jugak lah
Induction sem ni lain dari yang lain
Sebab kena bersukan
Urmmm actually takdela bersukan mane pun
Takat main futsal je pun
Tapiiiiiiiiii
Sorry to say lah aku tak pernah main futsal
Bapak buruk bebenor aku main wei
Depa siap nak ajak main lagi
Aku diam jelah sebab aku rase kelakar gile even just jadi keeper je pun
But induction haritu macam tak berapa nak sesuai lorh
Sebab budak2 ramai yang cabut awal
Then yang tinggal orang yang sama jelah yang main
Yang hok boys tuh aku tengok semangat gila beraksi
Tapi just depa jelah yang hok kita nih
Hampehh hahaha
Tapi lepas ni paint ball plak
Yuhuuuuu
Kita tengok apa plak jadi lepas main paint ball nanti
Stay tuneeeeeee ^_^

After induction petang tuh !



0 Orang Berkongsi Pendapat: