Monday, March 19, 2012

Sweet moments ^_^


Kalau dulu sikit2 ibu.. sikit2 ayah.. No more nak ibu or ayah lagi. Everythings berlalu macamtu je. Betul lah masa itu emas. Dan masa tu kita tak nampak kan ? Sekelip mata je semua tu Allah tarik balik. Even sebahagia mana pun kita, bila dah sampai seru kita kena redha. Redha dengan semua ketetapanNya.

Maybe orang yang rapat dengan aku akan cakap aku sangat beruntung sebab masih ada makcik2 & pakcik2 yang still caring pasal aku dan adek2. Yeahh aku akuinya walaupun dulu aku & adek2 sangat nakal. Tapi mereka tak tinggalkan we ollz terkapai2 sendiri. Bila difikirkan balik, bodohnya aku dulu buat mereka macamtu. Hopefully adek aku dah sedar apa yang dya pernah buat. Baliklah ke pangkal dek, fikir apa yang terbaik buat diri kau. Aku dah tak kuat nak tarik kau tapi kekuatan aku hanya doa untuk kau.


Insan yang pertama ni bagi aku makcik yang sangat sporting. Banyak berkongsi pengalaman & cerita. Banyak bersabar dengan kerenah we ollz. Adek2 aku semua bawah jagaan dya. Cuma aku je tak. Yup, aku & adek2 tak sama macam you ollz yang duduk serumah. Kiteorang dah lame separate. Tak dapat dinafikan saat aku menulis ni airmata aku jatuh. Aku rindukan hubungan kiteorang yang selalu bercakar macam anjing & kucing. Makcik ni we ollz panggil kala bcoz family kiteorang ada dari singapore. Adek2, please ingat pengorbanan insan ini. Insan yang banyak berkorban untuk korang. Kalau boleh sayang dya macamane korang sayangkan ibu.


Insan kedua ni aku sayang dya sangat2. Bukan lah aku tak sayangkan kala tapi aku terlalu banyak terhutang budi dengan busu. Even dya makcik aku sendiri. Tak dapat dinafikan perlakuannya tak tumpah macam ibu yang sayangkan anaknya. Datang kampus semata2 sebab aku. Saat aku susah dya ada dengan aku. Saat aku jatuh dya bagi aku semangat. Kalau dulu aku cakap dengan dya aku nak lari hujung dunia taknak faced problem yang aku ada tapi dya suruh aku pandang ke hadapan, apa aku dapat kalau aku buat macamtu. Adatlah bila aku buat salah, pasti kena marah kena bebel punya. Pengorbanan masa, tenaga dan wang ringgit yang busu berikan buat orang ingat kat mana orang berdiri sekarang su. Terima kasih atas semua kebaikan busu pada orang.

#Ilovebothofyoudamnmuch ! :)


0 Orang Berkongsi Pendapat: