Monday, April 19, 2010

Im Falling In Love

Ini kesah benar ok aku tak tipoo nih. Dah lama aku dok simpan perasaan nih sorang2 mana boleh jadik nih. Dye buat aku tak tidow malam, makan tak kenyang, mandi tak basah ( statement tipoo nih hehe )

Oklah sebenarnya aku dah jatuh chenta dengan EDWARD CULLEN atau ROBERT PATTISON. Ala mesti korang cakap ko ni ketinggalan la ten,, haha peduli apa aku,, masa mula2 tengok dye berlakon memang dah cakap dalam hati dye nih menepati ciri2 idaman nih. Tapi aku sendiri pelik dengan tabiat aku nih asyik dok ulang tengok citer twilight jep. Virus apa sudah melanda ini ek ??

Lagi satu,, aku dah tak sabar nak tunggu twilight ke-3, THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE. Gerenti aku akan serbu panggung punya beb. So ada siapa2 nak teman aku pergi tengok ?? Jom2 kita boking tiket awal2 dulu haha Agak2 boleh tak genk ?? Coming soon on 30 of this june. Best ke tak best belakang kira yang penting aku dah haruk sangat dengan movie nih. Mengapa semua ini terjadi, aku tak minta semua ini terjadi. Ngee~~ Jangan lupa tengok ok.. =)


The Twilight Saga






0 Orang Berkongsi Pendapat: