Saturday, January 22, 2011

Review : Khurafat perjanjian syaitan

Giler kentang wei aku hupdate pasal khurafat malam2 buta gnie. Masih mampu nak buat review pasal cerita nih tapi tak mampu nak masukkan pict yang sangat menyeramkan okeh. Tak sanggup nak menatap lama2 pict tuh.

Okeh excited giler nak tengok movie nih, maka dengan itu 1o orang dak2 bilik aku sem lepas terjah city square pada cuti hari khamis yang lalu. Disebabkan cuti umum, rupanya ramai dak u aku turun cs. Dan lagi mengharukan masa tengok khurafat tuh, ramai jugak dak u aku kat dalam tuh haha !

Review sikit, urmm mungkin yang tak berani tengok movie horror pasti akan kata sangat seram. Tapi nak cakap nih, first time aku tengok movie horror tak tutup muka haha ! Even hantu dya menyeramkan okeh. Tapi biasalah cerita melayu kita dah boleh agak dah plotnya macamne kan. Habit aku nih mulut tak bole diam masa dalam movie kalau takde pun mesti seminit bebel pasal tak puas hati babak tuh. Betul lah, kalau korang sendiri dah tengok masa babak syamsul tuh kena kacau ada kalimah2 suci keluar dari mulut dya ?? Setakat tutup mata dengan jerit. Tapi dah jadi imam kan ? Nama pun khurafat kan ? So pasti ada kena mengena dengan syaiton nih. Message dya, berpegang teguhla pada Yang Esa. Semua datang dariNya. Dalam movie nih memang salah syamsul tuh pun, dan benda tuh makan diri dya balik. Movie nih banyak adegan terkejut. Orang yang ada sakit jantung tak payah la ada niat nak tengok okeh. Buat korang kondem je karang, dah satu hal plak. Aku dengar2 kutipan untuk movie nih dah jejah juta dalam masa 7 hari ek ?? Kira power lah tuh~

Psttttt~ Liyana jasmay dalam movie nih sangat cumel pakai shawl tau. Nak tau seram ke tak boleh pergi dapatkan tiket dan saksikan sendiri okeh. Nyte ! ^_^





0 Orang Berkongsi Pendapat: