Tuesday, January 18, 2011

I'm Back !!! ^_^

Mulakan dengan bismillah dan disudahi dengan alhamdulillah..
Finally !!!! Aku mampu ber-blogging jugak. Lama dah aku tak hupdate kan ? Bukan sebab apa just sebab blogger.com kat lappy aku tak boleh bukak. Orang lain sedap dah hupdate banyak yang aku geram jep tak boleh bukak kan. Habis dah idea yang mencurah2 ke ladang gandum dah membawa diri haha ! Ni pun bukak using membe punya lappy.

Okeh la entry kali nih kita cakap pasal hati manusia yang pelbagai macam aneka jenis. Lebih kurang kuih2 kat kedai yang selalu pagi2 kita nak beli untuk bekpes jugak lah senang cerita. Macam tu jugakla manusia yang ada disekeliling kita nih. Ada yang kita suka ada jugak yang kita tak suka kan ? Ada yang suka kita ada jugak yang tak suka kan ?

Urmm kelebihan pada aku nih, aku ade instinct yang kuat. Aku boleh tahu and dapat rasa kalau ada yang tak puas hati dengan aku, marah dengan aku ker. Mungkin orang tuh tak nampak tapi selalunya dari muka dya aku dah boleh tafsir. Sebab tuh kadang2 aku suka senyap dari pot pet pot pet. Silent is better ryte ? Sebab bila kita senyap orang tak boleh suka2 marah kita, nak cakap macam2 pada kita. Giler lah kalau ada orang yang macam tuh kan.

Bukan bermaksud tak reti nak bergaul or else tapi aku dah cukup bersosial sedikit masa dulu. What i means is huha2 dengan membe2. So bila sekarang nih bukan tak nak buat tapi rasa macam duduk diam2 la plak kan. Jiwa rasa lagi tenang kut even kadang2 kusut lah jugak kan huhu!

Ekceli aku rindu kat bff aku yang dah berpecah2 sekarang. Rasa macam nak jumpa nak hug dorang. Rasa nak nangis kat shoulder dorang. Nak berkongsi cerita dengan dorang. Tak sabar giler nak jumpa chinese new year nih. Koranglah bff i ever had even ada yang tak sudi nak berkongsi cerita dengan deep dodo kan. Tu semua terpulang la pada individu tapi pada aku korang lah tempat aku ketawa dan menangis. Aku kenal jaybee nih sebab korang. Segala pelusuk kita dah jelajah kan sampai dah naik buhsan. Dari yang berkaple sampai dah kembali single semua tuh kita pernah lalui bersama. Sebab tuh aku sayangkan korang. Korang janganlah buat hal sesama kita okeh. Yang paling penting jangan nak selfish sebab hubungan kita dah macam adek beradek kan.

Dah jangan nak feeling2 plak petang nih, cerita atas tuh takde kena mengena dengan cerita pasal deep dodo. Tulah excited sangat nak ber-blogging kan sampai entry pun dah macam rojak campur. Ahh never mind lah, dah tu yang bersarang dalam kepala buat masa nih. Nanti sambung lagi okeh. Pasal wedding kazen pun tak ter-hupdate2 lagi. Adehhhh @_@




0 Orang Berkongsi Pendapat: