Wednesday, February 10, 2010

Kejadian Yang Agak Memalukan..

Hari ni dah plan dengan salma nak pergi bandar. Nak pegi tengok cerita Adnan Sempit. Wah2 tak sabar sangat nak pergi tengok seems semua yang dah tengok cakap sangat best ! Sampai bandar dalam pukul 12 lebih. Tengok screen cerita tuh pukul 1.40pm. Tengah2 mem'busy'kan diri tengok timing untuk movie, aku disapa oleh seseorang. Eh farah zunnurain larh ! My friend since form 1 lagik. Dah lama giler tak jumpe cik akak tuh. Dia ajak g rumah dye kat gelang patah, dye tengah cuti sebulan. Memang nak pergi rumah kaw cik farah tapi takde transport larh hehe ! Ha datang ambil aku larh yunk =)

Lepas beli tiket movie kiteowang jalan2 jap window shopping then kiteowang pergi lunch. Sudah lama tak pekena hotplate ( padahal last makan dengan bobo a few weeks ago hehe! ).Pukul 1.40pm cam tu baru kiteowang masuk wayang. Ala cerita baru nak start, masih sempat. Fuh komen aq tentang cerita tuh ??? Bapak best weyh, gelak sampai pecah perut tengok movie tuh. Aku dah tak peduli siapa duduk sebelah ke dua belah aku, memang ketawa giler2 larh hehe !

Lepas habis movie, kami pon menuju lah ke escalator dan kebetulan rosak plak. Masa nak turun tuh tah macam mane plak aku boleh nak tergelincir semasa nak melangkah. Ha amek kaw, ter
' peot ' lah kaki aku tuh. Peh aku tak tahu la berapa ramai yang nampak eksiden tu kan ?? Malu eden weyh hehe ! Tapi nak buat macam mane kan ?? Benda dah nak berlaku. Sabar jela banyak2. Nasib baik ada salma dapat jugak aku berpaut pada dye huhu Rasa macam serik plak nak gune escalator yang rosak nie. Aku tahu la bukan salah escalator tuh tapi keyakinan diri tuh macam dah kurang plak =(

Ha lepas eksiden tuh, aku dengan salma dah ketawa eh. Macam kelakar la plak ( tak tahu kalau silap langkah tadi kaw bakal menjunam ke bawah dan bakal masuk hospital cik ateeenn oii !! ) Isk taubat sudah ! Then kiteowang pergi carik present untuk kawan cik salma nie. Binatang yang aku sangat2 suke !! POOH la weyh !! Aku adelah beli shirt untuk dok2 rumah kan. Sikit jep shopping ( maklumlah poket tengah rabak ! ). Then naik tingkat atas balik nak beli raping untuk binatang tuh. Then, kiteowang pergi POPULAR BOOKSOTE nak belikan kad plak. Banyaknye kad !!! Lama dah tak beli kad sejak semua benda dah boleh guna sms nih. Tapi aku tetap sukakan kad2. Walaupon agak kuno tapi itulah kenangan tau.

Banyaknyee kaddd !! =)

Lepas keluar dari popular, kiteowang jalan2 jap before balik. Masa tuh kaki ni rasa dah sengal2 kiot dah. Masa dah sampai permas singgah beli pisang goreng jap. Mak cik sampai tegur kenapa dengan aku nih ?? Nak kalis baik cakap tak ada ape2 jela mak cik uii. Dah tuh boleh jumpa dengan aris plak lepas tuh. Dye nampak aku jalan macam tuh, dye suruh tumpang motor dye jep. I just said thanks to him. Kerana salah diri sendiri sekarang menyusahkan orang plak ye aten oii. Jangan nak mengada2. So, aq sambunglah perjalanan ku. Ala small the pieces la beb ! Bukan jauh mane pon. hehe ! Oklah, nak pergi tdow dulu. Penat sangat hari ini. Enjoy my day !


Kilauan yang bershinar2..


Mestilah ada pict kami berdua =)



0 Orang Berkongsi Pendapat: