Friday, June 18, 2010

18 june hari yang indah !

Fuhh !! Dari subuh berjaga sampai sekarang masih belum rehat lagi. Maksudnya tak lain tak bukan tidur lah hehe Badan memang dah penat tapi still mahu nak update belog kuh yang terchenta ini.

Hari ni aku dah janji dengan salma nak pergi rumah dye buat biskut batik. So seawal 8++ pagi aku sudah tercongok didepan rumah dye. Alang2 makcik aku nak pergi kerja kan aku tumpang sekali sungguh malas nak pergi sendiri hehe Lepas barang2 semua dah ready kiteorang pun mulakan operasi di dapur. Dan hasilnya TADAAAA~~

Agak pekat tapi oklah~~

Usai buat biskut batik yang sungguh simple mimple tuh kiteorang lepak2 jap sampai tengah hari. Then kiteorang gerak ke jusco plak sebab cik minah sorang nih ngidam nak makan KFC plak ( uit ada pape ke ma ?? hehe ) Selesai melantak untuk mengemokkan diri yang semakin gemok ( haha ) kiteorang menunggu ketibaan puteri2 yang bakal turun dari kayangan. Isk takdelah kiteorang tunggu membe2 yang lain datang. Sementa tunggu mereka2 aku dan salma pusing2 lah bergambar bersama miow miow dan jing ( salma je yang bergambar bersamanya ) Apesal ayat aku begitu skema nih ?? haha

Penat melayan kerenah miow miow ( hidup ke dye ) ngeh3 kiteorang menuju ke tempat aku pernah bekerja dulu. Di AKEMI ( tempat jual tilam bantal semua tuh ) jumpa dengan azhar. Borak2 jap then lalu lah seorang hamba Allah nih. Ustaz Fauzi nama dye ( korang kenal tak ? ) For sure ada yang kenal kan ?? Berbual lah dengan dye jap dok tanya membe2 lain masuk U mana semua plus dengan ceramah dan tips yang berguna.

Ketibaan puteri kami yang pertama, Oja haha Dye agak kelam kabut aku ingatkan kenapa lah rupanya nak pergi tukar size baju yang dye baru beli mungkin. Lepas selesai tuh ketibaan marni dan shontot plak. Nak dijadikan cerita kiteorang nak pergi tempat lain plak. So oja yang membawa motor terpaksa hantar motor dye balik dulu. Then kiteorang terus ke danga bay. Dah lama kot tak jalan2 sana. Before that singgah mcd drive thru dulu beli makanan untuk mencekik, nyum nyum !

Sampai kat danga, lepak kat area laut laa. Boleh tahan ramai lah jugak. Korang tahu aku rasa best sangat lepak dengan korang tadi. Tapi aku sedey sebab bobo takde dengan kita. Kalau bobo ada mesti lagi happening dengan gelak tawa plus perangai kita semua yang gila2 kan ?? Dah lah giler bergambar sampai aku kena mintak tolong kat brader sebelah kereta nak ambilkan gambar kita punya pasal. Tapi seronok sangat tadi. Tak sangka dapat berkumpul 5 orang tanpa sebarang rancangan kan ?? Semuanya kebetulan je. Bobo, we all love you so much. Aku harap kaw ada disini bersama kami tapi apakan daya kan ?? Tapi satu je aku nak cakap, aku dan membe lain tak pernah lupakan kaw, dont be sad kay my darl ?? Hope will see you soon.

Oklah badan aku dah cukup penat hari ni, nak get some rest and thats all for today. Layanlah pict yang terlalu banyak hari ni tapi sikit jela dok tepek kat sini. Have a nice day people ! =_=

Akibat terlalu lapar, tinggallah sisa tulang sahaja~~

Ini miow miow saya ye, jangan curik !

Tu miow miow salma, banyak nyeee

Tempat wajib kami ngee~~

weng ~~~

Apa nih ????

Love you girls ~~

Lamunan terhenti ye cik salma wakaka

Apelah jadi dengan aku akan datang ehh ???

Smile nih untuk kamo semua !!

Peace no war bebeh ~~

weeeee~~

Credit kat brader tuh, thanx ya !

Friendship Forever k ??

Credit to shontot ~~



2 Orang Berkongsi Pendapat:

Shasha Ryzal said...

gmbr aku sorg hampeh! haha

Fatin Ruslin said...

dok masok banyak sangat gambar last2 aq lupe nak masokkan gambar aq sorang gagaga