Thursday, June 3, 2010

Frusted !!

Wah sedar tak sedar dah masuk bulan june ek ?? Dan sedar tak sedar jugak dah sebulan aku tak meng-hupdate blog aku nih. Banyak cerita aku nak kongsi tapi feel nak menulis tuh asyik tak ada jep tuh sampai bersarang2 dah blog aku nih. Kalau tak sebab rasa keciwa yang amat pasal semalam belum tentu aku jadi rajin macam hari ni kan. Ada hikmah nih ;)

Semalam hari rabu !! So decided nak tengok movie sebab murah kan. Tengok citer Prince of Persia. Pagi tuh aku dengan salma pergi bank dulu sebab nak hupdate buku aku. Aku rasa macam dah kenal mostly orang2 yang keje kat bank tuh tau. Sebab everytime ada orang bank baru yang hupdate buku aku mesti korek pasal itu ini. Haishhh.

Lepas jelajah bank tuh, jalanlah nak tunggu bas dan aku nampak dah ada bus tak jauh dari situ. Kami pun berlari la naik jejantas ( pehh,, kena naik sebab ada jpj lak time tuh ) dengan berlari macam ape tah sebab cuaca dah nak hujan lak masa tuh. Nasib baik lah sempat naik, kalau tak memang membara jela kan haha

Aku kalau nak tengok movie kat CS nih, aku suka gerak awal. Sebab hari rabu sebelah petang mesti ramai yang berpusu-pusu plus dengan budak2 sekolah yang berkeliaran kan. Fuhh penin woo. Lepas dah beli tiket movie kiteorang pergi carik SUSHI KING. Nasib baik jugaklah ada kat mall tuh. Yang aku geram everytime aku order makanan selain sushi mesti tak sedap tau. Hari tuh aku order mee dye pehh cukup tak sedap. Ni order nasi pun salah pilih lagi. Takpe2 nanti aku datang lagi cuba yang lain plak. Makan sushi nih memang buat aku kenyang yela berunsurkan nasi jugak kan.


Komen tentang movie nih ?? Cukup syokk woo. Betul aku tak tipu mula2 memang aku tak nak tengok tau. Tengok macam tak best je. Tapi aku nih sebenarnya tak kisah semua jenis movie aku tengok. So try la tengok kan, siyes aku cakap memang gempak citer nih. Kalau tak percaya jugak aku tak paksa korang boleh pergi tengok sendiri ok ??! Then bagitahu aku best ke tak haha

After that kiteorang jalan2 la pusing satu cs tuh. Kiteorang berhenti lama kat satu kedai beg nih. Dok pusing2 tengok beg, rasa macam nak beli then rasa macam tak nak beli plak. So then ajaklah salma blah dari situ. Masa aku pusing belakang kan aku perasan ada orang ambil gambar kat area situ memang tak jauh dari tempat aku berdiri. Eh siapa lah yang snap pict kat tengah2 jalan tuh an ?? Sekali aku tengok macam kenal,, owh adira af8. Tak berapa excited pun masa tuh, then belakang adira ada maulana. Aksi spontan aku boleh lambai say hi to him. Salma cakap aku macam tegur kawan lama lak haha Tak excited jugak bila tengok maulana tapiii after that aku tengok ada orang dok menjenguk ke kiteorang lepas mau balas hi aku tuh dan itu shahir !! Tuk pengetahuan korang aku memang minat shahir. So bila dah face to face even bukan depan2 tapi dah buat aku kelu tak berkata kelu jugak segala tindak tanduk aku. Dari niat nak pergi kat dorang tu kan tibe2 aku rasa kaki aku macam kena gam bila shahir pandang kat kiteorang.

Tindakan aku masa tuh ?? Mesti korang ingat aku berlari ke arah dorang kan,, snap pict dorang ambil autograph dorang haha Tapi semua tuh tak berlaku sebab akibat terjumpa shahir aku jadi macam orang apetah. Kiteorang terus blah dari situ. Lepas tuh baru rasa nyesal sangat2. Carik dorang balik tapi tak jumpe. Hampa woo. Sampai malam tadi aku asyik ulang lagu dye jep. Rasa rugi tol tak pergi kat dorang sedangkan waktu tuh dye free giler takde peminat langsung serbu mamat tuh. Balik dengan rasa seribu penyesalan. Malam tadi jugak aku dok add maulana.

Ingatkan dye tak approve aku dan tadi dye approve aku as friend dye. Hepy gek time tuh and aku pun pm lah dye luahkan ape yang terjadi semalam. Then dye balas " ok2..no probs...nnt mau smpaikn salam utk shahir k.hhehee " Thanks ye mau tolong sampaikan pada shahir. Takde rezki nak jumpe you all semalam. Next time ada rezki jumpe lah lagi ye.. =_=

Memang cukup2 frust semalam ok ! tapi hari ni dah ok sikit. To shahir,, aku memang minat kaw la wei.. Good luck la ye dalam industri nih, dan teruskan perjuangan kaw dan jangan lupa daratan sudah lah ye. Aku suka style kaw yang sekarang, keep it up bro ! Pict2 nih aku ciplak dari orang, siapa tah aku pun dah tak ingat.. Pinjam gambar ye bang / kak ;)

Aku rasa dorang pg tempat lain dulu before g cs sebab aku jumpa depa masa depa pakai baju nih..

Che ahmad hoi.. hoi.. hoi

Ensem kan dye masa nih.. Kat singapore wat trek selebriti ;)

Kesian.. budak tuh jadi mangsa buli depa..

Menjayakan trek selebriti bersama aril..

Sedapkan hati.. depa nih takde pape ok ??



3 Orang Berkongsi Pendapat:

Unknown said...

xde pape tuh~huhu~

Fatin Ruslin said...

alinac : ape yg takde pape tuh

Fatin Ruslin said...

owh sal shahira fc tuh ek ?? yup2 mmg takde pape hahaha