Saturday, June 26, 2010

Deep Doo Doo ~ Sweet memories ~

Entry kali nih khas untuk korang yang sentiasa berkepit bawah ketiak aku adehh salah2 yang selalu berkepit dengan aku. Mana aku pergi mesti ada korang mane korang pergi of course ada aku. Even selalunya kita mesti tak cukup korum tapi tu semua tak mematahkan semangat kita untuk terus meronggeng kan.

Mula2 kenal korang except oja laa terselit di sudut hati aku ni ngutuk korang haha Lagi2 si marni tuh. Ke hulur ke hilir dengan boipren. Pantang cikgu takde dalam kelas mesti dating kat belakang kelas. Tapi hari ini aku akui korang memang sangat penting dalam hidup aku ok !


Ini adalah aku.. Masa nih dekat rumah marni ade kenduri kesyukuran =)

Nama dye siti rozalia. But we call her oja. Gadis yang cumel. Aku kenal dye dari form4 lagi. Tak sangka sampai sekarang hubungan kiteorang begitu akrab even pernah tercetus perang antara kami. Tapi yang kelakarnya perang tu tak berlaku face-to-face tapi melalui pendrive haha Dye nih dah macam adik beradik aku sendiri dah tak kisah ape dye nak buat kalau datang rumah aku. Kalau lapar pandaila kaw ambil sendiri kaw nak air ?? Pergi buat snediri kadang2 time raya dye yang banyak tolong aku kalau buat open house. The best la ja !

Nama dye shalina. Kiteorang panggil dye salma @ sha. Minah nih aku kenal rapat sejak masuk form 6. Dye nih suke tacing2. Kiteorang selalu perang mulut dengan dye pastu nanti dye tacing. Sejak2 nih kiteorang selalu keluar berdua sebab yang lain selalu busy. Aktiviti yang selalu kiteorang buat adalah menuntun movie. Dye merupakan penggangur terhormat lepas habis exam. Tapi badan dye tak kembang2 plak asyik duduk rumah je. Jangan sebab chenta badan kaw jadi susut ma. Kaw kan kuat aku tahu tuh.

Nama dye Nur atikah. Kiteorang panggil dye bobo. Kenapa nama dye bobo ?? korang tanya lah dye sendiri malas nak bebel panjang2 haha Korang tengok je muke dye nih brutal tapi ratu leleh beb. Masa putus chenta dulu tak usah kata la dye punya airmata tuh. Aku rasa kalau aku tadah dah penuh satu tempayan. hehe Masa skola dulu dye selalu lepak rumah aku. Banyak masalah kiteorang kongsi bersama. Tapi sekarang dye sedang bahgia bersama orang yang buat dye meraung dulu. Dye nih gerek gak kalau suruh berlakon. Tapi bila suruh pergi ujibakat ASWARA tak nak plak. Pape pun aku tengah tunggu kad dari kaw, cepatlah sikit ye !!!

Nama dye marni. Dye nih la yang aku cakapkan tadi. Yang asyik berkepit dengan boipren tuh. Tapi sekarang dye single. Anyone nak dye ?? Kontek aku k ?? haha Minah ni pun leleh jugak. Nanti pergi pahang study ye jangan berchenta plak. Nanti aku suruh shon jadi spy taw haha Dye nih jugalah yang selalu bawak kiteorang jalan2 sebab dye ade kereta. Kenangan banyak betul dekat bandar kan marni ??

Ni plak nama dye safiah tapi panggil dye shontot. Shon nih rapat dengan aku jugak. Dah nama pun meme rapat kan. Ape2 masalah aku selalu bagitahu dye. Dye gak yang selalu bagi aku semangat saat aku tengah sedih. Family dye pun banyak bantu aku. Aku hargai shon. Aku doakan kaw berjaya k ?? Nanti jangan lupa kat aku plak =)

Aku tak tahu macamne nak bagitahu korang yang aku sayang sangat2 kat korang. Bila aku jatuh korang banyak support aku. Menangis ketawa sentiasa bersama. Teringat dengan kenangan berchenta korang, kesengsaraan korang buat aku tersenyum plak. Macam2 la korang nih. By the way, ini merupakan entry terakhir aku. Bukan untuk tahun ini bukan jugak untuk selamamanya just untuk bulan nih hehe

















2 Orang Berkongsi Pendapat:

Shasha Ryzal said...

nangis ;(

Fatin Ruslin said...

tahla aq pun sedey bile teringat korang =(