Thursday, September 9, 2010

Salam Lebaran~

Di kesempatan yang ada nih, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua readers tersayang. ( Nak buat font kaler2 macam wan hazel ajar tapi belum terer la ). Takmo bebel panjang2 dah sebab penat ya amat. Esok pagi2 dah nak pergi kubur ibu. Jom2 kita pergi bobok yok. Bdw, conflakes tadi buat tapiiii yang madu tuh tak berapa ngam sebab... Nanti lah kita story mory yek..

Ape2 pun, Selamat Beraya semua. Pada yang nak pulang ke kampung tuh aku doakan semoga selamat sampai ke destinasi. Raya tuh raya jugak jangan lupa aku kat sini ye.. heeee Nak interprem jugak masa korang beraya. Ada story2 best masa raya jangan lupa kongsi dengan aku yee..

SALAM MINAL AIDILWALFAIZIN..
*Jangan main mercun yaaaaa !!!!





2 Orang Berkongsi Pendapat:

asha shalina said...

slmt ari ry syg!

miszATIN said...

samat hari raya jugak dear =)