Tuesday, September 28, 2010

SUTERA

Hupdate ringkas mingkas sebab.. sebab.. banyak kerja belum siap.. Last sunday ada sutera kat kampus. Ala yang sukan2 tuh. Kalau tak kerana nama saya ada kat list netball gerenti saya tak turun tau. Bersukan atas katil lagi masyuk ngeee~

Pagi tuh seawal 7am dah get ready nak erobik tapi bukan aku lah sebab 7.30am baru aku nak mandi. Budak2 dalam bilik aku nih memang semangat giler kalau buat apa2 aktiviti, chaiyok2 lah korang. Pagi tuh lepas erobik tunggu lah nak pergi main netball. Aduhh lama giler tunggu sebab budak ramai yang belum turun. Kalau dah start lambat tuh faham2 lah habis pun lambat lah. Setelah kami redah panas terik dan hujan akhirnya nak dekat pukul 2jugaklah team kiteorang habis sebab dorang buat liga. +_+

Balik2 tuh dah runsing assignment banyak belum siap. Macamne nih ?? Oklah bagi rehat kejap last2 tertidur sampai ke petang. Malamnya hambek kau terpisat2 nak nyiapkan kerja tuh. So jangan tiru cara aku okeh ?? hehe

Dah2.. Sebenarnya nak pergi search kerja management tadi tapi terbuka blog plak. Ada masa nanti akan hupdate lagik. Sayang korang.. papai =)

notakaki : Aku buat kerja giler hari ni. Ni semua pasal member aku ahh. Member punya pasal so layankan aje lah~~



kampus sape ??

sempat posing jep =)


Mereka pun sama jugak..


Penat tunggu.. bila nak habis daa ??


Main dengan penuh semangat dak2 nih =)




0 Orang Berkongsi Pendapat: