Sunday, November 28, 2010

2 in 1

Haaa.. its time to write sumthing here. Dok merapu meraban semua pastinya di sini. So kalau siapa2 yang tak nak bace dipersilakan tekan button merah kat belah atas tuh ye.. Aku menulis bukan kerana nama ?? ada paham ?? haha Sebenarnya entry nih aku nak combine award and tag thats why la tajuk dya 2 in 1.

Sebelum tuh, aku baru lepas pergi tengok pencalonan blogger pilihan malaysia. Wahh, ramai blogger2 yang gah2 bertanding tatau nak undi yang mane yee. Buatlah pilihan yang bijak oke ( ayat aku tak boleh blah ) Tapi ade jugak blog2 yang agak pemes tapi tak tersenarai, macam mane tuh ??

Oke kita story pasal award yang aku terima plak ye. Thanx to cik mimie yang sudi bagi award nih kat aku. Ai lap you larhh hehe. Sweet ker aku nih ?? agagaga. Sape aku nak tag ?? T kat bawah aku include sekali la ye..


Okayyyy, next thanx kat arif mohamad sebab tagged saya. Alang2 sekali jela terus kan..

1. Apa benda paling penting dalam hidup anda?
Siyes memang banyak. Tak tersenarai kut semua tuh. agagaga

2. Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
Henfon nokia xpress music sebab guna duit gaji tapi sayang adek dah hilangkan. Menangis tak berlagu la den.

3. Di mana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
Nak buat kat eropah, agak2 bakal laki den nak tak ?? haha tema ?? Nanti den bincang dengan dya dulu ehh sebab kalau ikut den banyak dalam kepala den nih haa. hakhak

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Owhh belum sampai lagi jodohnya. Jodoh oh jodoh di mane kamo ye ??

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Sampai den tutup mate la yob. Harap2 lah kekasih den tuh jadi laki den nanti.

6. Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
Novel thriller tapi tajuk dya ingat2 lupa plak. Sangat besh !!

7. Antara mak ayah korang, mana yang korang lebih mesra?
Dengan ayah sebab ayah sudi layan kepala anak dya yang sorang ni ha. Tapi semua dah tinggal kenangan.

8. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
Prince charming den.. awak dekat mane ye skang ??

9. Adakah krang basuh baju korang sendiri?
Yup !! walaupun mesin yang selalu basuhkan haha

10. Di manakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
Korea !!! Nak jumpa kim hjun joong and park jung min laaa.

11. Pilih salah satu, peluk atau cium?
Dua2 nak kalau dapat buat kat ibu and ayah !!!

12. Beritahu 1 bende tentang orang yang tag anda
Dya suke buat den tersonyum. Ade je lawak dya tuh an. Dah nak satu jep kan ?? =)

13. 5 lagu yang korang suka dan selalu dgr
Love ya, kebahagiaan dalam perpisahan, Because im stupid, Takkan pisah, Making a lover.

14. Blogger yang dipertanggung jawabkan utk menjawab tag ini??

Kalau korang rase nak jawab dipersilakan. Tak salah pun, tuh aku pilih random jep.. =)



2 Orang Berkongsi Pendapat:

Einaz Shah Rizal Thomas said...

huraiy ! saya di tag.
terimas kasih iyer ingat pada sayer.
nanati sayer buat (:

Fatin Ruslin said...

ure welcome.. =)